Skärpning Sara!!

Okej! Nu får jag skärpa mig! Måste sluta dega och börja uppdatera! Haha! Nej, jag har inte riktigt degar, har bara haft ett fruktansvärt ointressant liv nu de senaste veckorna... Men men, jag kan ju berätta att jag har börjat plugga engelska på vuxenutbildningen :) hade min första lektion igår men har redan fått en rätt stor uppgift sim jag måste hinna klart till tisdag! Hmm är inte van alls vid att plugga :p men det är bara att bita ihop! Idag har jag definitivt bitit ihop, skrivit texter i över 3 timmar efter jobbet UTAN stopp :p duktigt va!? :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Duktigt! Nu har jag hittat hit :)

2011-01-29 @ 18:56:22
URL: http://sarrat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0