Sjuuuuuuuk :(

Jag har krypigt upp i soffan med en stor kopp te! Min hals mår inte alls bra :( igår låg jag i feber men på kvällen trodde jag ändå att jag skulle bli bättre.. Men oj så fel jag hade! Börjar snart tro att det är halsfluss jag har åkt på, så om det inte är bättre imorgon kommer jag hälsa på hos fabror doktorn :( fyy detta är inte alls kul! Och idag hade vi planerat in en middag hos mamma och pappa eftersom min syster kommer till Uddevalla, men det blir ju tyvärr inget med det :( Nej, nu ska jag sluta tycka synd om mig ( även om det är mycket synd om lilla mig :p) så jag kanse ska ta och spela lite på xbox, om jag orkar starta det! Fast juste, jag har ju en liten pojke här hemma som kan göra det :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0