Skulle så gärna...

Vilja vara modig
Vilja fly landet och starta en ny framtid tillsammans med älsk

Alltså, jag vill göra nåt "crasy". Det hade vart superhäftigt att åka iväg till ett annat land och starta en karriär. Helst av allt hade jag gärna åkt till USA och jobbat, eller Thailand. Fast Thailand åker man ju bara och säsongar, eller? Nä, USA hade vart häftigt. Tänk New York, tänk Los Angeles. :) Men det är bara drömmar som aldrig kommer bli verkliga. Men en sak är säker, jag ska i alla fall åkt till USA och rest runt innan jag är 25, och det är bara tre (3!!!) år kvar. När man är 25 ska man ha familj och grejer, därför måste jag göra nåt med med liv och det snart! Men vad ska man göra? Ahhh mina drömmar är allt för många! Jag vet ju ungefär vad jag vill göra men mycket utav det är bara drömmar som jag inte kommer kunna förverkliga. Tyvärr är det mycket mitt fel att det inte går, som att jag är lite feg t.ex.
Jösses vad jag svamlar... Lättare att skriva allt detta i en kort liten mening istället:
Jag
v
et inte riktigt vad jag vill göra, men jag vet definitivt vad jag INTE vill göra!

fragetecken_stort_26867527


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0