Nanatajm

Dags att sova! Ska bli helt underbart vill jag lova :) Imorgon börjar jag jobba klockan 6, precis som idag, men imorgon behöver jag inte jobba till 15 utan jag slutat 10! Wieehoo :) Ska nämligen spela match imorgon i Göteborg, så då fixade min snälla chef ledigt för mig halva dagen :) Jag är riktigt taggad! Det ska inte bli annat än 3 poäng imorgon, det förtjänar vi, vi har ju kämpat som tusan! Men men imorgon möter vi Landvetter.. Funderar kanske på att ta ett flyg till solen efter matchen imorgon istället för att åka hem ;) hade inte vart helt fel ju!! Nej, nu är det dags att sova så man är utvilad både till jobb och match imorgon :) God natt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0