Min dag.

Idag är det den 25:e och det är den bästa dagen varje månad för då får man ju känna sig lite rik! :D Eller ja, i alla fall ett tag innan alla räkningar skall betalas :P hehe.... Men men, det är ändå en underbar dag! :D

Idag har jag jobbat fram till 3 och sen åkte jag direkt till ett mycket mycket mer snöigt Trollhättan än vad Uddevalla var.. Nästan lite kaos kan jag säga, i alla fall på Överbys parkering. Men som sagt, jag åkte dit för att möta upp mannen i mitt liv så att vi kunde köpa en vinterjacka åt honom (veeet att det snart är December :P ) Tänkte även att jag skulle fått köpt något men icke sa nicke, eller jo örhängen fick jag ju köpt men jag hade ju tänkt mig att köpa någon ny klänning som jag kan ha på mig imorgon, för imorgon är det ju Lagfest!! :D Men jag ska träffa Marre imorgon klockan 10 så då kanske jag kan försöka få tag i något. Strumpbyxor måste jag i alla fall ha och så svårt kan det ju inte vara att hitta det ;p hehe

Nu på kvällen har jag tränat innebandy, och det va riktigt skoj faktiskt :) vårat lilla damlag fick vara med på herrarnas träning idag för vi var så få, men det va kul! Snabbt tempo och mycket passningar (och hårda skott, ajaj!!)

Nu tittar jag på världens löjligaste program som heter genetisk plastikkirurgi och det handlar om människor som vill operera sig för att få mer drag av vita eller europeer. Tycker det är så löjligt för någon vill ha längre ben, större bröst, mindre bröst osv. Känns ju som det inte bara är vita som har långa ben... Inte jag i alla fall!

Dessa fick jag köpt. Tyckte dom va väldigt söta :) Vila 99:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0