Ledig :)

Idag har jag min första lediga dag utav två, och det känns fantastiskt efter en lång arbetsvecka. Men synd bara att jag vaknade upp dunderförskyld.. Fast det struntar jag i för solen lyser ute och himlen är helt blå (Låter som en sommardag, men synd bara att det är i mitten av november :P )

På tal om att vara dunderförskyld en sån här vacker dag, blir jag lite ledsen med tanke på att jag inte kan träna! Jag har längtat sen i söndags att få komma på träningen och springa och jaga bollen. Men det kan jag ju inte göra ikväll för imorgon är ju en viktig dag! Fast jag tror nog att jag pallrar mig till hallen för att kolla i alla fall :)

Sen en annan kul sak är att jag igår fick reda på att Jenny beställt ett par skor åt mig! Vi har letat som galningar efter just den skon men den har vart slut överallt. Okej, vi har besökt två HM butiker och kollat på HM.se men när jag mailade dom om skon fick jag reda på att den skulle sluta säljas och att dom bara hade några fåtal kvar av vissa storlekar, naturligtvis fanns inte min storlek i någon av färgerna. Men när Jenny ringde och bokade åt sig frågade hon om 37 fanns och det gjorde det tydligen ändå!  Wiee så i början av December kommer mina älsklingar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0