Jahopp

Nu är hjärtat gått iväg, och lämnade mig här hemma helt själv! Inte så skoj precis, så därför för att göra situationen bättre och roligare funderar jag starkt på att gå ner till Willys och köpa chips med dipp. Kanske ska jag feta på mig ännu mer med att gå in på Hemmakväll för att köpa världens godaste godis. Eller ska man välja en grej, eller båda? Båda? Båda?
Hm, jag har inte bestämt mig än, men grejen är den att jag ändå ska spela match imorgon, så då kan jag ju nästan köra på båda, eller? :)
Förövrigt går inget bra alls på tv:n just nu, så nu visas Americas funiest home video, och hur bra är det på en skala mellan 1-10.. kanske 0,5.. :P Nej, usch vad negativ jag är, fast tyvärr är jag ju det mest hela tiden nu för tiden, eller ja, den senaste veckan. :/ Kan nog säga att denna veckan kan nog ha varit den jobbigaste arbetsvecka någonsin...

Men men, för en stunds sen tänkte jag uppdatera min iPhone till 4.0. Efter en stunds försök (kanske över en halvtimma) kom jag på hur jag skulle göra. iTunes är inte gjort för vanliga människor som inte kan det där med teknik och dator, men jag klarade det och nu är den snabbare än någonson :) (oj, lite positivitet haha)

Nu ska jag försöka bestämma mig: chips med dipp eller godis eller båda två!
HareBra :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart ska man få äta massa gott en fredagskväll :)

2010-11-05 @ 19:46:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0