Jag hade fel!

Nej, jag hade grymt fel i mitt förra inlägg! Det är vinter, men det får INTE var vinter! Jag längtar till sommaren redan och det är så himla långt kvar tills dess! Så nu hade det inte suttit fel med lite extra pengar så man kan åka iväg till solen.
Tänkt att ligga och sola på en kritvit sandstrand och titta ut över det underbara turkosa havet. Fasiken vad taskig jag är nu, både mot mig själv och andra nu när jag skriver detta!
Men grejen är den att jag tittade på massa gamla resebilder från när jag och älsk var i Grekland förra året och Turkiet iår och jag längtar så förbannat mycket tillbaka. Så att titta ut genom fönstret och se det gråa vädret ute gör inte saken bättre.
Visst det får gärna vara kallt och mörkt tiderna innan Jul och då menar jag typ en vecka före och efter, sen ska allt bort och sola ska värma igen. Keep dreaming.

Tänkte läska er lite i vintermörket med lite varma bilder


Kommentarer
Postat av: Payan

Ser sjukt skönt ut! Ge oss sommar liksom!!

2010-11-26 @ 12:25:49
URL: http://noirrouge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0