Blev inte alls som jag planerat.

Haha, idag blev det inte alls som jag hade planerat.. jag gick inte upp ur sängen och käka frukost när jag skrev att jag skulle det, utan jag låg allt kvar en ganska lång stund till, när jag väl gick upp åt jag inte frukost utan började tvätta istället (i och för sig väldans bra).. Det blev verkligen inget gym för mig, upptäckte att sport-bhn hade hamnat i tvättmaskinen och mina träningsbyxor har gömt sig någonstans.. (VART!??) så jag släppte gymmet ganska rejält. Det kanske är lika bra ändå för här sitter jag i soffan och mår lite halvdant om man säger så, fryser, ont i halsen och huvudet värker! Hoppas det går över snart.
Men, alltså dagen blev inte riktigt som jag ville, hade ju även tänkt åka till överby, men baby ringde och sa att vi skulle ta det imorgon istället, och så blir fallet. :P
Detta blir alltså en slappardag hela dagen, rätt skönt faktiskt! :)
Hade ju även tänkt mig att gå på personalfest idag, men som det ser ut nu så orkar jag faktiskt inte..

Men men, när jag ändå håller på att skriva i min kära blogg (som jag förövrigt har blivit rätt bra på att i skriva i) tänkte jag berätta hur min helg har varit.
Kan säga direkt att denna helg har varit underbar :D

I Lördags vaknade jag upp ganska tidigt och var väldigt taggadvgt rolig att spela, väldigt jämn! Dock slutade den 5-3 till dom, men på nått sätt kändes det som en seger för att vi spelade så himla bra! Synd att bollarna inte vill in i målet bara :P
Senare på kvällen när vi kom hem va det bara att göra sig iordning i racerfart för det väntades ett sexparty! Fy vad skoj det va!

Igår (söndag) gjorde varken jag eller plutt något alls! Vi bara låg i soffan och kollade på tv! Helt underbart att bara få lov att vara :) Jo, just det.. vi gick ju faktiskt en go långpromenad för att på vägen hem handla mat så vi kunde laga middag. Det blev potatisgratäng med entrecote (stavning) Vi tyckte vi var värda det :) Det blev underbart gott och jag är glad över att min lille pojk är så bra på att laga mat :D muuums!
(oj, vad mycket jag har skrivit, rekord kanske? ;) )


Kommentarer
Postat av: Marre

Seeexpartyt var galet kul min fuller vän ;)

2010-11-10 @ 01:50:44
URL: http://marreparre89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0