1 november

Idag har jag fått gjort så himla mycket, och då menar jag mycket! Jag har gjort en cheesecake som jag ska bjuda finbesöket på imorgon. Sen så har jag gjort massor med viktiga saker på dator och ringt viktiga samtal, och det har jag gjort sen 4 till nu, och nu är klockan kvart över 8. :O
Sen får jag ju inte glömma den lilla snabba städningen ;)
Okej, jag överdriver kanske lite när det gäller att jag har fått gjort så mycket. Men lite har jag i alla fall gjort. :)

Men, idag är det den 1 november och året har gått så himla fort! Imorgon fyller jag gammal (22) och det blir kallare för var dag som går. Om man bortser från den dagen i oktober som gav minusgrader och årets första snö!
Nu när detta året har gått så snabbt undrar jag hur nästa år kommer se ut, för detta året har det ju inte hänt så himla mycket annorlunda precis. Förutom att jag går i heeeelt andra tankar än vad som fanns i mitt huvud för inte så himla längesen faktiskt. Men det som snurrar runt i huvudet på mig är bara bra grejer, bra saker som gör mitt och S liv bättre och tryggare om man säger så :)

Föresten, vad tycks om ni header? Gjorde den i Photoshop denna gången, och herrejösses vad svårt det va! Minns inte att det va så svårt när man grejade med det programmet i skolan... Kanske börjar bli gammal :P

Ha det bra allihopa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0