03:30

Kom hem för någon timme sedan efter ett långt pass på jobbet idag, och det första som möter mig i dörröppningen är en glad och lite berusad pojk.. Jo han va ju ledig från skolan imorgon så han tog några öl, detta är helt okej från min sida om han bara inte somnade mitt på sängen utan att lämna någon plats åt sin hårt arbetande stackars kvinna :p haha!? Japp det är väl bara att väcka den som snarkar eller skaffa mig superkrafter till att lyfta honom. Fast i och för sig behövs nog superkrafter i vilket fall som helst för han sover nog ganska tungt! Det är ju tur att han är så söt i alla fall så grinig på honom kan man ju verkligen inte vara :p ( kanske mest tur för honom). Wish me luck :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0