Vilken dag är det idag?

Tänk att två dagars ledighet går så snabbt. Dom bara svischar förbi, men det är väl kanske för att jag har gjort något varje dag.. Men bara för att jag har varit ledig nu mitt i veckan har jag nästan glömt av vilken dag det har varit idag.

Jag har blivit påmind massor av gånger idag. Först av min lille pojk som berättade att det va Fredag! Jaha är det? Glömde av det lika snabbt igen..
Sen när vi gick in på systembolaget undrade jag varför det va så himla mycket folk, och då blev jag ännu en gång påmind, ja men det är ju fredag!
Upptäckte att det va IDOL, Fredag!
Mycket folk ute på stadens gator och torg så sent på kvällen.
JAMEN DET ÄR JU FREDAG!!!
Hur trög??? Uppenbarligen mycket....
Är det väl dags för mig att kojsa. Ska ju upp aptidigt imorgon, på en Lördag.. Hur roligt? Mycket..

Natti Natti

PS. Tycker att ni är lite dåliga på att kommentera ;P haha

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja jag får väl kommentera lite här då ;-) men inte så lätt när man inte vetat att du hade en blogg!! smisk på rumpan!!!



puss

2010-12-16 @ 20:11:47
URL: http://familjen4.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0