Tisdag

Idag är en ledig dag för min del och det känns faktiskt kanon i både kropp och själ :)
Sitter just nu och lyssnar på musik och skriver ut lite viktiga papper. Snart ska jag till Överby och träffa min lilla goa vän Lisa Fisa, va så himla längesen jag träffa henne, och jag skäms faktiskt att vi inte har setts på flera månader :( Men det blir väl så när båda jobbar heltid och vi bor i olika städer (okej, det tar ca 20 min mellan trollhättan och uddevalla) men vi får försöka lösa detta nu så det inte går två månader mellan varven, hon jobbar ju faktiskt i uddevalla till och med.

Men men, innan dte blir Överby ska jag försöka leta upp mig en ljuslinga som jag och S ska ha i våran lilla gran ( ja, vi ska ha en minigran iår, inte ens 1 meter hög kanske. Men i alla fall, jag vill alltså ha en liten mini slinga med kanske max 20 ljus i. Det verkara vara så himla svårt att få tag i tyvärr... På tal om julgranar så hade vi en riktig gran förra året (en stor :P) och det va min första egna gran. Va så himla nöjd över den för den va så fin :)

Dags att göra sig iordning så jag kan bege mig.. :)

PS. Tomten, jag önskar mig fortfarande en systemkamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0