Mysdag

Idag har jag haft en riktigt mysig dag faktiskt, även om jag vaknade väldigt sent idag.. Men så fort jag vaknade gick jag upp och gjorde iordning mig.
Jag åkte till Blomsterlandet och köpte mig lite julmysgrejer (jag är nästintill kar, eller ja, jag är väl klar kan man väl säga) som blommor, ljus, en liten söt tomte och några småsaker. Så nu är det jul i vårt hus, eller lägenhet :)

Efter trippem till underbara Blomsterlandet åkte jag vidare för att hämta upp Mariella så vi kunde bege oss till Torp en stund. Köpte då lite klappar till barnen, (haha, lät som om det va mina barn jag köpt till ;P)  tror att alla barnjulklappar ska vara inhandlade. Tycker faktiskt det är riktigt kul att köpa Julklappar, presenter och överaskningspaket till dom :)

Just nu sitter jag här i soffan och dricker lite glögg och äter hemmagjorda pepparkakor, och snart är det dags att bege sig till träningen. :) Ska bli kul att få träna lite innebandy! Hoppas bara att vi blir ett lag idag!

Tänkte visa er lite mysbilder som jag tagit idag, sorry för dålig kvalitet, inte mycket att göra åt med en iPhone...
(föresten, jag önskar mi en systemkamera, hade vart så kul att fota detta vackra väder vi har fått :)





Glöggen är från Dufvenkrooks med smak va lingon och blåbär. Barnglögg enligt Simis Men riktigt god :)

Kommentarer
Postat av: Marre

Mariella, hon är riktigt cool hon!

2010-12-12 @ 22:06:48
URL: http://marreparre89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0