......

Det ät måndag och en ny arbetsvecka har jag framför mig, om det nu blir så för jag känner att min lilla förkylning jag hade imorse har blivit rätt kraftig nu... Huvudet spränger och jag vet inte om jag ska frysa eller svettas! Men men jag får se vad som händer.. Men just nu sitter jag i varje fall på jobbet och väntar på att älskling ska sluta, en heeeeel timma senare än mig! Men det är ändå lite smått mysigt att tjöta lite med folk och varva ner! Nåja, om det fanns nån att prata med.. :p föresten så fick jag köpt mig en systemkamera i julklapp (fick ju lite hjälp med pengarna) så när S har slutat jobba och vi är hemma kommer jag sitta och leka med den! :) är så nöjd.. Det blev förövrigt en Sony Nex-3, en liten kamera utan spegelgrejen ;p haha, men det är i alla fall en "nya generationen systemkamera" sådetså! Hahaha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0