.

Idag har jag inte gjort ett smack! Jo, diskat, dragit över golven med dammsugaren och torkat av diskbänken! "duktigt Sara" Men annars har jag verkligen inte gjort nåt! jag har inte ens satt på tvn idag! :O woow säger jag bara! Jag har faktiskt bara legat i sängen och spelat spel på iPhonen.. Jag har blivit helt besatt av TapZoo! Hahaha! Men sen hittade jag ett annat grymt kul och beroendeframkallande spel nämligen cut the roap! Hur ska detta sluta? Haha! Men men, från det skojiga till det lite mindre skojiga! Jag väntar nämligen på att få åka till jobbet och jobba till sent inatt! Visst låter det kul? Men vad ska man göra? Pengar måste man ju ha så det är bara att bita ihop, eller?? Sen en annan fruktansvärt rolig grej är ju att vara ovän med sitt livs största kärlek klockan 8 på morgonen! :( Ja som sagt, visst verkar jag ha haft och kommer få en mycket spännande dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0