Ännu en dag

Det är ännu en dag som jag väntar på att få åka till jobbet och slita, stressa och svettas :p Det är rätt jobbigt att börja jobba 5 för dels så är man supertrött på morgonen och det leder till art man går upp sent och då har man ju knappt nån tid kvar på sin lediga tid. Sen känner man ju inte för att göra nåt för man ska ju snart iväg så det blir ju bara att ligga i soffan och kolla på dålig tv... Men det är bara att bita ihop, för nästa vecka har jag ju lite som semester för jag jobbar ju bara en dag och det ska bli sp skönt! Känner att ledighet är väl behövligt nu! Är ju nästan på bristningsgränsen.....
Men snart kommer mitt hjärta hem från skolan och det ska bli så underbart att få kramas lite innan jag börjar jobba! Förövrigt jobbar jag till 3 inatt :/.. Känns ju sådär faktiskt, hade ju hellre varit hemma nu och gosa med godis, chips och dipp och julmust :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0