Hej igen

Jag längtar verkligen tills mitt liv ska börja om på nytt, om man nu säger så :P Men jag längtar tills jag kan få söka till skolan! Jag är så himla sugen på att plugga :)
Har dock inte riktigt bestämt mig vad jag helst vill plugga. Var och är väldigt sugen på att läsa Ledarskap inom Detaljhandeln eftersom jag så gärna skulle vilja äga en butik, men det finns ju tyvärr inte så mycket jobb efter det, och att starta eget är en så stor process, och sen lever man ju inte så flott den första tiden tyvärr.
Men visst är det en utav mina stora drömmar.
Men nu har en ny kandidat landat i mitt huvud, och det är faktiskt lärarutbildningen. Tyvärr är det inte säkert att det blir en utbildning för lärare på högskolan i väst, men förhoppningsvis :) Måste eventuellt läsa några ämnen som jag valde bort, på grund utav omogenheter, på gymnasiet :(
Ja, jag hoppas verkligen att jag får börja läsa i böckerna igen. Dels så vill jag verkligen ha en utbildning och så saknar jag faktiskt skolan lite.. ;P hehe

------------------
På tal om nått helt annat så tänkte jag berätta lite om hur min Jul har varit, eftersom jag har varit är urusel på att uppdatera den senaste tiden. (Men det är ändå skoj att mina få läsare inte sviker mig ;))
Min Jul har varit fantastisk, den har varit lugn och skön hemma hos min syster i Borås.
Jag tycker verkligen om Julen, det är verkligen en mysig högtid med mysig musik och levande ljus, sen så får man ju inte glömma den goda maten som serveras :) Det är ju faktiskt väldigt mysigt med tomten med :) Sen så kom tomten med den bästa julklappen, kameran! Nåja, han hjälpte mig lite med att betala den, och resten fick tomteSara betala ;) haha... Nästa år ska jag önska mig en hundvalp <3 <3 <3 <3




Dessa bilder är tagna med min vanliga digitalkamera
--------------------------------------------------
Och dessa är tagna med systemkameran.







De två sista bilderna har jag tagit hemma hos mig och min pojk <3
Visst fick vi en underbart vacker jul med massor utav snö!? :) Det ser nästan ut som om korten är tagna på något fjäll :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0