Redbull 00:30?

Klockan är 02:40 nu och jag har precis gått och lagt mig! Blir ju änna så sent när man slutar jobba 01:45, sen så va man ju tvungen att skrapa rutorna som va helt fulla med tjock is :( jaja, här ligger jag i alla fall och känner att det kommer bli lite smått svårt att somna.. Dels är man ju alltid lite upp i varv när man jobbat dessa tider, och den delade jag och carro på en redbull runt halv 1.. Osmartaste i världen..! Nej men trodde verkligen inte att jag skulle känna av den alls för på jobbet va jag sp himla trött!! Men här ligger jag helt klarvaken klockan 01:45 ( som den är nu ;p) Förövrigt så är Carros nya smeknamn Bumbi efter Bumbibjörnarna :) kom på att hon likna en liten Bumbibjörn när hon ler sådär jätte stort, bara en rosa nos som fattas :) hehe! Nu är klockan 02:47 om någon är intresserad ;p haha! Natti Natti :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0