Min vecka!

Jag vet att jag är usel på att skriva i min lilla blogg, men det känns som om jag har varit väldigt upptagen dessa dagar! :) I måndags träffa jag min barndomsvän Natalia och tog en liten fika på espressohouse, väldigt mysigt! Va så länge sen jag träffade henne och tyvärr kommer det ju bli ännu mer sällan eftersom hon flyttar tillbaka till Chile i januari för att plugga! Men jag ska försöka ta mig en tur dit för att hälsa på henne :) I tisdags så träffade jag lilla Lisa och även det över en fika på underbara Yerba :) älskar det cafeet! Igår jobbade jag hela dagen och efter jobbet så åkte jag hem till Jessica för lite julmys med tjejerna och julklappsleken, supermysigt! :) idag blir det bara en myskväll med älsklingen, vi ska fira lite jul ikväll eftersom vi firar på olika håll, så vi ska laga ett litet minijulbord :) okej, förstår om detta inte är så kul att läsa, men så har min vecka sett ut! Synd bara att man inte kan ladda upp bilder via iPhonen på blogg.se :/ jaja, nu ska jag börja laga mat :) muuuums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0